Now Reading
Virabhadrasana III – ο τρίτος πολεμιστής

Virabhadrasana III – ο τρίτος πολεμιστής

 

Η στάση του τρίτου πολεμιστή, είναι μια από τις πιο απαιτητικές ασανα της πρακτικής της γιόγκα.
Απαιτεί δύναμη, ισορροπία, συγκέντρωση και ευλυγισία.
Ο πολεμιστής γεννιέται και αναδύεται στη στάση Virabhadrasana I, ετοιμάζεται να πολεμίσει αντιμέτωπος σε κάθε δυσκολία. Καθώς στοχεύει και χτυπά, μεταφέρεται στη στάση Virabhadrasana II. Όταν πια ολοκληρώνει την επίθεσή του μετακινείται στην στάση Virabhadrasana III.

Για να την εκτελέσετε:

Κάνετε ένα μεγάλο βήμα μπροστά και λυγίστε το μπροστινό σας γόνατο 90 μοίρες.
Τα πέλματα και τα δάκτυλα απλώνονται στο έδαφος.
Κρατήστε τον κορμό γυρισμένο προς τα εμπρός, όπως στην Virabhadrasana I.
Μετακινήστε το βάρος σας στο μπροστινό πόδι, κάμψτε τον κορμό σας προς τα εμπρός, και σηκώστε ψηλά το πίσω πόδι.
Τα γόνατα μένουν τεντωμένα.
Το πίσω πόδι είναι δυνατό και το πέλμα σε ραχιαία κάμψη.
Η λεκάνη και ο κορμός, σαν ένα κουτί, “βλέπουν” προς τα κάτω, με τη γραμμή που ενώνει τις δύο αρθρώσεις των ισχίων να μένει παράλληλη με το έδαφος.
Το πίσω πόδι και ο ολόκληρος ο κορμός με το κεφάλι είναι σε μία ευθεία, παράλληλα με το έδαφος.
Τα χέρια τεντώνουν μπροστά.
Το βλέμμα φεύγει πέρα από τα χέρια.
Η σπονδυλική στήλη μακραίνει και ψηλώνει προς την κορυφή του κεφαλιού.
Πιέστε το μεγάλο δάκτυλο του ποδιού στο πάτωμα για περισσότερη ισορροπία.

Μείνετε στη στάση για 5-10 αναπνοές.

Προπαρασκευαστικές στάσεις:

στάση του vrksasana και άλλες στάσεις ισορροπίας όπως η στάση ardha chandrasana

Στάσεις αντιστάθμισης:

στάση βουνό και βαθιά πρόσθια κάμψη

Για αρχάριους:

λυγίστε ελαφρώς το κάτω γόνατο,
κρατήστε τα χέρια παράλληλα μεταξύ τους, ή ανοιχτά σαν αεροπλάνο ή προς τα πίσω κοντά στο σώμα
κατεβάστε το βλέμμα ώστε να βλέπετε προς τα κάτω,
κρατηθείτε σε ένα στήριγμα μπροστά σας,
στηριχθείτε στο μπροστινό πόδι και αφήστε το πίσω να ακουμπά ελαφρώς στο πάτωμα ή ανασηκώστε το λίγο.

Τι κερδίζετε:

ενδυνάμωση, συγκέντρωση, ισορροπία, εστίαση του νου, σταθερότητα

Σε τί εστιάζει:

δυναμώνει τα κάτω άκρα, και τους κοιλιακούς

See Also

Σύμφωνα με το μύθο:

η στάση Virabhadrasana ή στάση του πολεμιστή, έχει πάρει το όνομά της από τον πολεμιστή Virabhadra ο οποίος γεννήθηκε από μια πλεξίδα των μαλλιών του άρχοντα Σίβα. Σύμφωνα με το μύθο, ο Shiva κόβει μια πλεξίδα από τα μαλλιά του και την πετά στο έδαφος και από αυτή γεννιέται ο Πολεμιστής Virabhadra. Ο πολεμιστής γεννήθηκε βγαίνοντας από τη γή με τα χέρια προς τα επάνω, όπως η στάση Virabhadrasana I, με σκοπό να εκδικηθεί τον Βασιλιά Daksha για τον θάνατο της κόρης του, Sita. O Virabhadra κρατά 2 σπαθιά, ένα σε κάθε χέρι. Καθώς στοχεύει τον βασιλιά Daksha, μετακινείται στη στάση Virabhadrasana II, και τελικά του επιτίθεται στη στάση Virabhadrasana III.

 

 

 

What's Your Reaction?
Excited
2
Happy
2
In Love
1
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2019 Yoginimama Powered by e-iT

Scroll To Top