Now Reading
Sheetali η αναπνοή που δροσίζει από τον καύσωνα

Sheetali η αναπνοή που δροσίζει από τον καύσωνα

Sheetali η αναπνοή που δροσίζει

Ένας εύκολος και χαλαρωτικός τρόπος για να δροσιστούμε το καλοκαίρι

Sheetali pranayama (cooling breath)

Η Sheetali αναπνοή χρησιμοποιεί έναν μηχανισμό ψύξης κατα τη διάρκεια της εισπνοής, μεταφέροντας μια δροσερή αίσθηση από τη γλώσσα και τον ουρανίσκο, στα σπλάχνα και τους ιστούς του σώματος.

Η Sheetali pranayama :

1. επηρεάζει τα εγκεφαλικά κέντρα που σχετίζονται με τις ενστικτώδεις αποκρίσεις και τη ρύθμιση της θερμοκρασίας
2. δροσίζει και μειώνει την ψυχική ένταση και τον έντονο συναισθηματικό ενθουσιασμό
3. μειώνει την υπερβολική ζέστη στο σώμα ώστε να λειτουργήσουν καλύτερα τα σπλάχνα
4. ρυθμίζει το αίσθημα της πείνας και της δίψας και
5. καταλαγιάζει την οργή

Περιγραφή:

Καθόμαστε σε μια άνετη καθιστή θέση.
Τοποθετούμε τα χέρια στα γόνατα στην gyan mudra.
Μετατρέπουμε τη γλώσσα μας σε ρολό, σε σωλήνα, και την βγάζουμε προς τα έξω.
Εισπνέουμε μέσα από τον σωλήνα αυτό της γλώσσας, γεμίζουμε με αέρα τους πνεύμονες, και έπειτα φέρουμε τη γλώσσα μέσα στο στόμα και κλείνουμε τα χείλη.
Εκπνέουμε ήρεμα και αργά από τα ρουθούνια της μύτης.
Αυτός είναι ένας κύκλος.

Διάρκεια: Ξεκινάμε με 10 κύκλους και σταδιακά το αυξάνουμε ως τα 5 λεπτά πρακτικής

Τεχνική: Προχωρημένοι ασκούμενοι μπορούν να συμπεριλάβουν την antar kumbhaka.

 

See Also

 

Διαβάστε περισσότερα στο : www.yogamag.net

Η εικόνα εξωφύλλου προέρχεται από: pinterest

What's Your Reaction?
Excited
2
Happy
2
In Love
2
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2019 Yoginimama Powered by e-iT

Scroll To Top