Now Reading
20 Mindful ερωτήσεις για να βρούμε την ευτυχία

20 Mindful ερωτήσεις για να βρούμε την ευτυχία

20 Mindful Ερωτήσεις για να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας

Όλοι, λίγο ή πολύ,  είμαστε στην αναζήτηση της ευτυχίας.
Αναρωτιόμαστε τί θα έπρεπε να κάνουμε διαφορετικά για να μπορέσουμε να βιώσουμε αυτό που κάθε ένας μας θεωρεί ιδανικό.
Βλέπετε, πολλοί από εμάς αναζητούμε αυτό που θα μας κάνει ευτυχισμένους, χωρίς να ξέρουμε τί είναι και πώς θα το κατακτήσουμε.

Υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις που μπορούν να δημιουργήσουν ένα μονοπάτι.
Ένα μονοπάτι που ανοίγεται μπροστά μας, για να αποκαλύψουμε την εικόνα και τα χαρακτηριστικά της δικής μας ευτυχίας ή αυτογνωσίας.
Αυτές οι ερωτήσεις προκύπτουν από τις επιλογές μας τη δεδομένη στιγμή, και μπορούν να απαντηθούν μόνο αν γαληνέψουμε τον νου και ακούσουμε την εσωτερική μας φωνή. Τη φωνή που ξέρει όλα όσα είμαστε στον πυρήνα μας.

 

Ενδεικτικές ερωτήσεις για την πρακτική

Διαλέξτε μία ερώτηση και προχωρήστε παρακάτω, στις οδηγίες της πρακτικής όπου θα εφαρμόσουμε την ερώτηση.
  1. Τί με κάνει να νιώθω ζωντανός;
  2. Ποιές είναι οι βασικές μου αξίες;
  3. Πώς εκδηλώνεται ο θυμός/το πένθος/το άγχος/η χαρά στο σώμα μου;
  4. Ποιός φόβος κρύβεται κάτω από τους επιφανειακούς μου φόβους;
  5. Ποιά επιλογή ή απόφαση φαίνεται πιο αληθινή και αυθεντική αυτή τη στιγμή;
  6. Τι επιθυμώ να έχω βιώσει ως το τέλος αυτής της ζωής;
  7. Τι δυσκολεύομαι περισσότερο να αποδεχτώ για τον εαυτό μου;
  8. Τί κατακρίνω στους άλλους, που κάποιες φορές κάνω και εγω;
  9. Τι έχει μεγαλύτερη σημασία για εμένα;
  10. Πώς θα περιέγραφα τη σχέση μου με τον εαυτό μου;
  11. Αν είχα μόνο έναν χρόνο ζωής, πώς θα τον περνούσα;
  12. Τί μου ζητά η δεδομένη στιγμή;
  13. Εφαρμόζω όσα κηρύττω;
  14. Ποιόν ή τί χρειάζεται να συγχωρήσω;
  15. Σε μια πρόσφατη διαφωνία, τί δεν δέχτηκα ή δεν αναγνώρισα;
  16. Ποιό είναι το αγαπημένο μου μέρος;
  17. Πότε νιώθω ο εαυτός μου;
  18. Αν ήμουν σίγουρος οτι θα πετύχαινα, τί σχέδιο ή εκπαίδευση θα ξεκινούσα αύριο κιόλας;
  19. Τί σκέψεις, πεποιθήσεις ή βιώματα κρατάω που πλεον δε με εξυπηρετούν;
  20. Ποιός είμαι, χωρίς λέξεις να με καθορίζουν και να μου βάζουν ταμπέλες;

 

Πρακτική

Αφού διαλέξετε μία από τις παραπάνω ενδεικτικές ερωτήσεις, η οποία έχει κάποιο νόημα για εσάς τη δεδομένη στιγμή,
καθίστε άνετα σε ένα ήρεμο και ήσυχο σημείο.
Κλείστε τα μάτια και ανοίξτε διάπλατα τον χώρο του νου.
Αποκτήστε επίγνωση της αναπνοής σας. Αναπνεύστε φυσικά.
Δημιουργήστε την πρόθεση να εξερευνήσετε, να μείνετε συμπονετικοί και δεκτικοί.
Προχωρήστε στην ερώτηση που διαλέξατε και εστιάστε σε αυτή, χωρίς καμία προσδοκία για να βρείτε την απάντηση.
Μην αναρωτηθείτε ποιά είναι η απάντηση της ερώτησης, σημασία έχει να παρατηρήσετε όσα προκύψουν στο νου αυθόρμητα και φυσικά, επιτρέποντας κάθε πιθανότητα να αναδυθεί στην επιφάνεια της επίγνωσή σας.

Μείνετε όση ώρα επιθυμείτε απολαμβάνοντας και βιώνοντας την ερώτησή σας.
Όταν επιθυμήσετε να απελευθερώσετε την ερώτηση, επιστρέψτε στην αναπνοή σας. Ακολουθήστε τον ρυθμό της και σιγά σιγά ανοίξτε τα μάτια.
Η πρακτική σας ολοκληρώθηκε.

Μην ψάχνετε τις απαντήσεις, οι οποίες δε σας δίνονται γιατί δε μπορείτε να τις ζήσετε τη δεδομένη στιγμή.
Μπορεί να μην είστε έτοιμοι, να μην έχετε τη γνώση για να τις δείτε, να μην υπάρχει η φαντασία, η ικανότητα και η διορατικότητα να τις απαντήσετε.
Και επειδή χρειάζεται να βιώσετε τα πάντα, βιώστε έντονα τις ερωτήσεις. Ίσως σταδιακά, χωρίς να το καταλάβετε, να ζήσετε μια μέρα την απάντηση στην ερώτησή σας.

See Also

Τιπς για την πρακτική

Χρειάζεται να είστε παρόν, υπομονετικοί, χωρίς κριτική, με συμπόνοια και περιέργεια.
Διαλέξτε μία ερώτηση κάθε φορά.
Η ερώτηση χρειάζεται να σας εμπνέει τη δεδομένη στιγμή.
Μπορείτε να δημιουργήσετε και τη δική σας ερώτηση.
Δοκιμάστε να επιστρέψετε στην παρατήρηση της αναπνοής σας αν άλλες σκέψεις έρθουν στο μυαλό σας και σας συνεπάρουν.
Δεν υπάρχουν σωστές και λάθος ερωτήσεις. Μόνο αυτές που μας ανοίγουν την πόρτα προς τον πραγματικό μας εαυτό.
.

Πηγή:

20 Mindful Questions to Ask Yourself

Είναι θαυμάσιο κάποιες φορές, πώς ο διαλογισμός, η ανακάλυψη του είναι μας, και ο έλεγχος της επιροής των ερεθισμάτων που δεχόμαστε, μπορεί να αποκαλύψει τον δρόμο για να επιτύχουμε τους στόχους μας και να νιώσουμε ολοκληρωμένοι. Αρκεί να έχουμε ανοιχτούς ορίζοντες, θέληση και υπομονή.
Ο διαλογισμός αλλάζει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε και αλληλεπιδρούμε με τον κόσμο και τον εαυτό μας.
Αν έχετε αναπάντητα θεμελιώδη ερωτήματα που θα σάς ξεκλειδώσουν πόρτες και διεξόδους, δοκιμάστε την πρακτική αυτή, γιατί πού ξέρετε, όλα μπορουν να αλλάξουν με μια ολιγόλεπτη πρακτική τη μέρα.
What's Your Reaction?
Excited
1
Happy
2
In Love
2
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2019 Yoginimama Powered by e-iT

Scroll To Top