Now Reading
Gomukhasana- η στάση του προσώπου της αγελάδας

Gomukhasana- η στάση του προσώπου της αγελάδας

Gomukhasana- η στάση του προσώπου της αγελάδας

go = αγελάδα 
mukha = πρόσωπο
asana = στάση

Η στάση αυτή μοιάζει με το πρόσωπο της αγελάδας, αλλά μπορεί να θυμίσει μονόκερο αν τα πόδια δεν καταφέρουν να έρθουν στην τελική θέση. Τα ενωμένα γόνατα σχηματίζουν τα χείλη της αγελάδας, οι αγκώνες είναι τα αφτιά.

Εκτέλεση

Καθίστε στο έδαφος. Τα πόδια στραυρώνουν μπροστά. Το αριστερό πόδι βρίσκεται πάνω από το δεξί. Το ένα γόνατο έρχεται ακριβώς επάνω από το άλλο.
Το δεξί χέρι σηκώνεται ψηλά και περνά πίσω από το κεφάλι. Το αριστερό περνά πίσω από την πλάτη με την παλάμη να κοιτά προς τα πίσω και προσπαθεί να πιάσει το δεξί χέρι. Αν δεν είναι εφικτό, τα χέρια πιάνουν τη μπλούζα ή δεν πιάνουν και τίποτα. Ο θώρακας ανοίγει μπροστά, το βλέμμα κοιτά ευθεία και προς τα επάνω.
Πάρετε 5-10 αναπνοές όσο παραμένετε στη στάση.
Επαναλάβετε και για την άλλη πλευρά (δεξί γόνατο επάνω από το αριστερό, και αντίθετα χέρια).
Μπορείτε να διευκολύνετε τη στάση αν καθίσετε πάνω σε μια κουβέρτα ή μαξιλαράκι, και αν κρατάτε έναν ιμάντα στα δύο χέρια για να τα γεφυρώσει.
Με τη στάση του προσώπου της αγελάδας θα βελτιώσετε την ευλυγισία των ποδιών, των ισχίων και των ώμων.

Μη δοκιμάσετε τη στάση αυτή αν έχετε ευαισθησία ή τραυματισμό στον ώμο ή τον αυχένα, και αν σας δημιουργεί οποιαδήποτε δυσφορία.
Προετοιμαστείτε με στάσεις που ζεσταίνουν και διατείνουν τους μύες των ποδιών και των ώμων.
Μπορείτε να κάνετε λίγους χαιρετισμούς στον ήλιο πρωτού τη δοκιμάσετε για πρώτη φορά.
Αμέσως μετά μπορεί να ακολουθήσει η στάση matsyendrasana.

 

 

What's Your Reaction?
Excited
2
Happy
2
In Love
3
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2019 Yoginimama Powered by e-iT

Scroll To Top