Now Reading
11 στάσεις της γιόγκα που κάθε μαμά πρέπει να κάνει!

11 στάσεις της γιόγκα που κάθε μαμά πρέπει να κάνει!

Το να είσαι μαμά σημαίνει να εργάζεσαι 24 ώρες το 24ωρο και να είσαι πάντα διαθέσιμη. Οι μαμάδες κουράζονται, εξαντλούνται σωματικά και νοητικά, πολλές φορές χάνουν το κέφι τους και την υπομονή τους, και χρειάζονται στοργή και αγάπη, ενέργεια και γαλήνη. Χρειάζονται μια στο τόσο να εστιάζουν στον εαυτό τους.
Για το λόγο αυτό βρήκαμε τις στάσεις της γιόγκα που ταιριάζουν απόλυτα σε όλες τις μαμάδες, θα τις ανακουφίσουν από τις απαιτήσεις της καθημερινότητας και θα τις γεμίσουν με ηρεμία και ενέργεια! Ξεκινάμε λοιπόν!

1. Στάση balasana

Γιατί; γιατί στρέφει τον νου προς τα έσω, γιατί σε ωθεί να εστιάσεις στην αναπνοή, σε ηρεμεί, σου αποσπά την προσοχή έστω και για λίγο από όλα όσα συμβαίνουν γύρω σου, και σε βοηθά να συγκεντρωθείς και να χαλαρώσεις. Γιατί θα σου δώσει όση ενέργεια, υπομονή, συγκέντρωση, διαίσθηση και προετοιμασία χρειάζεσαι για τη μέρα που ξημερώνει.

www.runnersworld.com

 

2. adho mucka svanasana

Πρώτη στήριξη στα χέρια. Οι μαμάδες χρειάζονται πολύ δυνατά χέρια και πλάτη για να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες του μωρού και του σπιτιού τους. Η άσανα αυτή θα δυναμώσει τον άνω κορμό, τα χέρια και τα οστά, ένα σύστημα που συνήθως καθώς μεγαλώνουμε παρουσιάζει αδυναμία (οστεοπώρωση). Οι ώμοι χαλαρώνουν και αφήνουν τον αυχένα ήρεμο και χωρίς ένταση. Είναι η πρώτη μας αναστροφή, οπότε η κυκλοφορία του αίματος ενισχύεται προς το κεφάλι, αναζωογονεί το δέρμα και τον εγκέφαλο, και γεμίζει με ενέργεια!

www.yogajournal.com

 

3. uttanasana

Uttanasana για να χαλαρώσουμε! Δεύτερη αναστροφή που ηρεμεί και αναζωογονεί τον νου και το σώμα. Δίνει όση ελαστικότητα χρειάζεται το πίσω μέρος του σώματος ενώ παράλληλα απελευθερώνει από το άγχος και τους πονοκεφάλους.

 

www.yogajournal.com

4. vrksasana

Οι μαμάδες χρειαζόμαστε τη συγκέντρωση, την ισορροπία μεταξύ έντασης και χαλάρωσης, την ψυχραιμία και ωριμότητα να αντιμετωπίζουμε όλες τις καταστάσεις. Η οργάνωση και ένας ήρεμος νους είναι τα εργαλεία μας για να καταφέρνουμε σχεδόν τα πάντα! Η άσανα του δέντρου δυναμώνει τα πόδια γύρω από την περιοχή του αστράγαλου, μια περιοχή που οι περισσότερες γυναίκες παρουσιάζουμε οίδημα, κιρσούς και άλλα θέματα από την ορθοστασία, την κούραση, την εγκυμοσύνη κτλ. Η vrksasana βάζει φρένο στην υπερκινητικότητά μας γύρω από ένα παιδί που μαθαίνει να περπατά, ή που τρέχει και παίζει και ζητά καθημερινά. Μας συνδέει με το γήινο στοιχείο μας (τη μητέρα που έχουμε μέσα μας) και την ασφάλεια που χρειαζόμαστε να νιώθουμε για να συνεχίσουμε την απαιτητική ζωή μας.

www.pursuinglemons.com

5. urdhva mukha svanasan

Η urdhva mukha svanasana είναι η άσανα που θα δυναμώσει τον άνω κορμό και τα χέρια από πάνω μέχρι κάτω. Δίνει ελαστικότητα στην περιοχή του θώρακα, της κοιλιάς και τους μηρούς, βοηθά να δυναμώσουμε γύρω από την μέση και την πλάτη και να αντιμετωπίσουμε τους πόνους στις περιοχές αυτές. Ανακουφίσει από την πολύωρη θέση του θηλασμού και αναζωογονεί τους στρεσαρισμένους και κουρασμένους ώμους και αυχένα. Με την στάση του πάνω σκύλου θα τονώσουμε την αυτοπεποίθησή μας και θα νιώσουμε ανανεωμένες σε όλο το σώμα!

primewomen.com

 

6. navasana

Μια μαμά καθημερινά σκύβει, κουβαλά, τακτοποιεί, καθαρίζει, μένει για ώρες όρθια ή σκυφτή κάνοντας δουλειές του σπιτιού ή φροντίζοντας το μωρό της. Οι κοιλιακοί της, το κέντρο του σώματός της, χρειάζεται όσο ποτέ να δυναμώσει για να στηρίξει το σώμα της και να την προστατέψει από πόνους που μπορεί να προκληθούν στην περιοχή της μέσης. Η άσανα navasana είναι η ιδανική για να δυναμώσει τους κοιλιακούς μύες και να ισχυροποιήσει την γύρω περιοχή, βοηθώντας να απαλλαγεί η μαμά από τα περιττά κιλά της εγκυμοσύνης γύρω από την κοιλιά και τους μηρούς.

www.yoganatomy.com

 

7. Matsyasana με bolster

Μια άσανα που θα βοηθήσει να νιώσετε ανακούφιση στην περιοχή του θώρακα και των ώμων. Την χρειάζονται όσο ποτέ οι θηλάζουσες μητέρες που μένουν για ώρες σκυφτές και κουβαλούν το μωρό τους. Είναι η πιο ανακουφιστική θέση για τις νέες μαμάδες.
Το μπόλστερ μπαίνει κατα μήκος της σπονδυλικής στήλης για να απελευθερώσει τον θώρακα, αλλά αφήνει εκτός τη μέση για να δημιουργηθεί μεγαλύτερη διάταση. Αν δεν έχετε μπόλστερ δοκιμάστε το με μαξιλάρια.

www.yogauonline.com

 

See Also

8. Viparita Karani

Τα κουρασμένα πόδια της μαμάς χρειάζονται αναζωογόνηση και ξεκούραση. Η άσανα viparita karani ανακουφίζει από οιδήματα στα πόδια και κιρσούς, ξεκουράζει την καρδιά και αποφορτίζει τα πόδια. Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος προς το κεφάλι, ηρεμεί και γεμίζει με ενέργεια και αναζωογονεί το δέρμα και το πρόσωπο! Μια ανανέωση εδώ που τα λέμε, είναι πάντα υπέροχη! Δοκιμάστε τη είτε είστε μαμά είτε όχι!

https:///houding/gebroken-kaars/

 

9. Επίγνωση του πυελικού εδάφους

Το πιο σημαντικό που έχει να κάνει μια μέλλουσα μαμά, μια νυν μαμά, αλλά και κάθε γυναίκα, είναι να αποκτήσει επίγνωση του πυελικού εδάφους και να δυναμώσει την περιοχή αυτή. Οι μύες του πυελικού εδάφους υποστηρίζουν τα όργανα που περικλείονται μέσα στην πύελο. Αυτά τα όργανα είναι η ουροδόχος κύστη, το έντερο και η μήτρα στις γυναίκες. Χωρίς τους μύες του πυελικού εδάφους, τα όργανα της πυέλου θα κατέρρεαν. Σούπερ απαραίτητη η ενδυνάμωση του πυελικού εδάφους!

 

10. Διαταση λαγονοψοΐτη με μπόλστερ

Οι μαμάδες, ειδικά τα 2 πρώτα χρόνια της γέννησης του μωρού τους, βιώνουν συχνά πόνος στη μέση, καθώς έχουν να αντιμετωπίσουν μια εντελώς νέα κατάσταση με πολλές ευθύνες και δραστηριότητες που φορτίζει το σώμα, ενώ ταυτόχρονα έχουν επιβαρυνθεί με τα επιπλέον κιλά της εγκυμοσύνης. Η διάταση του λαγονοψοΐτη μύ ανακουφίζει από πόνους στη μέση που οφείλονται στο μυϊκό σύστημα και στο επιπλέον βάρος, και απεγκλωβίζει τη συσσωρευμένη ένταση στην περιοχή από τα άγχη και τις ανησυχίες. Δοκιμάστε το με μπόλστερ ή μαξιλάρι αντί για το τουβλάκι της φωτογραφίας.

https://yogainternational.com/article/view/8-poses-for-iliopsoas-release

11. savasana

Η χαλάρωση είναι όσο σημαντική είναι και η άσκηση. Χωρίς τη χαλάρωση δε μπορεί ο οργανισμός να θεραπευτεί. Και οι μαμάδες έχουν απόλυτη ανάγκη τη θεραπεία, τα λίγα λεπτά απόλυτης ακινησίας και ηρεμίας, την ίαση του νου και του σώματος. Είναι η στιγμή που οι έγνοιες, τα άγχη και οι φροντίδες σιγάζουν, και ο νους και το σώμα απελευθερώνονται! Η πιο υπέροχη στιγμή για να φορτίσουμε με ενέργεια!

www.popsugar.com
What's Your Reaction?
Excited
1
Happy
1
In Love
1
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2019 Yoginimama Powered by e-iT

Scroll To Top