Now Reading
14 τρόποι να χρησιμοποιήσετε ένα bolster στη γιόγκα

14 τρόποι να χρησιμοποιήσετε ένα bolster στη γιόγκα

Στις μέρες μας, μια εποχή με πολύ άγχος, τρέξιμο και υποχρεώσεις, είναι πολύ δύσκολο να βρούμε μόνοι μας τον τρόπο να χαλαρώσουμε.
Σε μια τέτοια όμως κατάσταση είναι περισσότερο από αναγκαίο να νιώσουμε ήρεμοι και απελευθερωμένοι από όλες τις ευθύνες έστω και για λίγα λεπτά της ημέρας. Για το λόγο αυτό, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διάφορα μέσα για να αποβάλλουμε λίγη από την έντασή μας, έστω και προσωρινά. Ένα από αυτά είναι η restorative γιόγκα.
Και ένα καταπληκτικό εργαλείο που χρησιμοποιεί η restorative yoga, είναι το bolster!
Το bolster είναι ένα πολύ δημοφιλές βοήθημα της γιόγκα. Το χρησιμοποιούμε πολύ συχνά στη restorative yoga γιατί είναι ένα μέσο που παρέχει άνεση και υποστήριξη, αρα επιταχύνει τη θεραπεία.
Πρόκειται για ένα μεγάλο μαξιλάρι-στήριγμα, που στη γέμισή του περιέχει συνήθως φλοιούς σπόρων, όπως ο φαγόπυρος.
Το μαξιλάρι αυτό με πιο συνηθισμένες διαστάσεις 23×63, υποστηρίζει στάσεις που μας δυσκολεύουν να διατηρήσουμε μόνοι μας, ώστε να χαλαρώσει το σώμα και να αφεθεί. Αν για παράδειγμα έχουμε έναν τραυματισμό ή δυσκαμψία ή πόνο, το bolster μπορεί να βοηθήσει ώστε να ανακουφιστούμε για λίγο και να χαλαρώσουμε. Ένα παράδειγμα είναι να τοποθετηθεί κάτω από τα γόνατα όταν ξαπλώσουμε στο έδαφος. Με αυτόν τον τρόπο χαλαρώνει τους σφιχτούς λαγονοψοΐτες, και ανακουφίζει τη μέση.
Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σαν κάθισμα ή τουβλάκι για να εμβαθύνουμε σε μια asana.
Μπορεί να γίνει μαξιλάρι για να στηριχθεί η πλάτη στην καθιστή και ημικαθιστή θέση.
Πολλά bolster μαζί μπορούν να δημιουργήσουν μια καρέκλα ή ένα κρεβάτι.
Ένα bolster, μια κουβέρτα και ένα τουβλάκι μπορούν να συνθέσουν το τέλειο στήριγμα στην ύπτια ή καθιστή θέση.
Μπορεί επίσης να βοηθήσει ώστε να πραγματοποιήσουμε μια διάταση στο σώμα, όπως για παράδειγμα αν τοποθετηθεί κατα μήκος της σπονδυλικής στήλης για να διατείνει τον θώρακα.
Έχει άπειρες χρήσεις και με λίγη φαντασία μπορεί να διευκολύνει την πρακτική μας!

Για να διαλέξετε ένα bolster, θα ήταν καλύτερα να μιλήσετε με ένα ειδικό στη γιόγκα ώστε να σας κατευθύνει ανάλογα με την ανάγκη που υπάρχει στο σώμα σας. Αυτά που χρειάζεται να υπολογίσετε είναι το μέγεθος, το σχήμα, το βάρος, τη γέμιση, το χρώμα και το ύφασμα. Η ποικιλία είναι μεγάλη και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες.

Ας δούμε 14 τρόπους να χρησιμοποιήσουμε το bolster
(σας προτείνουμε το bolster μας από τη yogamatters)

Bolster φαγόπυρου – berry leopard print

www.yogamatters.com

 

camillestyles.com

 

camillestyles.com

 

blog.yogamatters.com

 

 

blog.yogamatters.com
yogainternational.com

 

amelioretasante.com

 

 

See Also

www.yogajournal.com

 

www.etsy.com

 

www.gaiam.com

 

dailyburn.com

 

www.mydomaine.com

 

 

www.womenshealthmag.com
What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2019 Yoginimama Powered by e-iT

Scroll To Top