Now Reading
οκτώ χαμόγελα της γιόγκα

οκτώ χαμόγελα της γιόγκα

8 οκτώ χαμόγελα της γιόγκα, για να τα χρησιμοποιήσετε κάθε φορά που θέλετε να δώσετε μια ώθηση στη χαρά, στην καλή διάθεση, στο χαμόγελο, στο κέφι, σε μια χαρούμενη ημέρα!
Δοκιμάστε τα, και θα δείτε πως όντως, θα χαμογελάσετε!

  1. Πρωινό χαμόγελο: όπως καταλαβαίνετε γίνεται το πρωί. Μετά την ανατολή, το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνουμε είναι να χαμογελάσουμε στον καθρέφτη. Σε κάποιους μπορεί να φανεί λίγο αφελές αυτό, και να χαμογελάσουν ακόμη περισσότερο.
  2. Χαμόγελο με το στομάχι: πνίγουμε ένα χαμόγελο με κλειστό το στόμα.
  3. Χαμόγελο με τα πόδια: ξαπλώνουμε σε ίπτια κατάκλιση, σηκώνουμε ψηλά τα δύο πόδια, και κάνουμε την κίνηση ποδήλατο. Κάνουμε παρόμοια κίνηση και με τα χέρια. Ταυτόχρονα με τις δύο αυτές κινήσεις, επαναλαμβάνουμε τις συλλαβές: “χα, χα, χα – χο, χο, χο – χε, χε, χε – χι, χι, χι – χα, χα, χα – χο, χο, χο – χε, χε, χε – χι, χι, χι – χα, χα, χα – χο, χο, χο – χε, χε, χε – χι, χι, χι…” κτλ. Σαν άσκηση είναι απαιτητική και έχει κάποιες αντενδείξεις (τις ίδιες με τη σειρά pawanmuktasana 2).
  4. Χαμόγελο με τα χέρια : Από όρθια θέση με ενωμένα πέλματα, κινούμε τις γροθιές προς τους ώμους. Όταν εκπνέουμε, τεντώνουμε τα χέρια μπροστά με δύναμη, τεντώνουμε τα δάκτυλα και επαναλαμβάνουμε δυνατά: “είμαι χαρούμενος!” Τοποθετούμε και πάλι τις γροθιές στους ώμους κατα τη διάρκεια της εισπνοής. Όταν εκπνέουμε, τεντώνουμε τα χέρια στο πλάι με τον ίδιο τρόπο και επαναλαμβάνουμε : “είμαι ευτυχισμένος!”. Επανατοποθετούμε τα χέρια στους ώμους, και στην εκπνοή τεντώνουμε τα χέρια πάνω από το κεφάλι, σηκωνόμαστε στις μύτες των ποδιών και λέμε : “είμαι ενθουσιασμένος!”.
  5. Χαμόγελο με την αναπνοή: Μπορεί να γίνει και κατα τη διάρκεια ενός περιπάτου. Κατα την εισπνοή, αποκτάμε επίγνωση του αέρα που εισέρχεται στα ρουθούνια και επαναλαμβάνουμε νοερά “αναπνέω με ηρεμία”. Όταν εκπνέουμε επαναλαμβάνουμε: “εκπνέω και χαμογελώ”.
  6. Χαμόγελο του Βούδα: γίνεται σε καθιστή θέση, με τη σπονδυλική στήλη ενεργοποιημένη. Τα μάτια είναι κλειστά και οι μύες που δε συμμετέχουν στη διατήρηση της στάσης του σώματος, είναι χαλαρωμένοι. Τραβάμε τις άκρες των χειλιών στο πλάι και ελαφρώς προς τα επάνω, και ταυτόχρονα τραβάμε τον λοβό του αφτιού προς το κεφάλι. Το αποτέλεσμα είναι να νιώσουμε μια ήρεμη χαρά, αλλά οι περισσότεροι θα γελάσετε με την ιδέα και μόνο.
  7. Εσωτερικό χαμόγελο: και πάλι σε καθιστή θέση με τη σπονδυλική στήλη ενεργοποιημένη. Όσοι μύες δε συμμετέχουν στην ενεργοποίηση της σπονδυλικής στήλης, είναι χαλαρωμένοι. Τα μάτια είναι ανοικτά. Οραματιζόμαστε οτι ο αμφιβληστροειδής λάμπει με χρυσό φως και αυτό το φως στέλνεται προς τα έξω, μέσω των ματιών.
    Μια πιο δύσκολη παραλλαγή είναι να επαναλάβουμε το ίδιο με κλειστά μάτια, και να στείλουμε το χρυσό φως προς διάφορα μέρη του σώματος.
  8. Χαμόγελο με χρώμα: Οραματιζόμαστε οτι ο εσωτερικός χώρος του σώματος είναι γεμάτος με ένα καθαρό υγρό, όπως το νερό. Τοποθετούμε μέσα σε αυτό το υγρό μια σταγόνα από χαρούμενο χρώμα, όπως το πορτοκαλί. Το χρώμα κινείται, εξαπλώνεται και γεμίζει όλο το σώμα!

Διαβάστε περισσότερα για τη γιόγκα για την ψυχική υγεία: Yoga in Addictive Diseases – Practical Experience

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
1
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2019 Yoginimama Powered by e-iT

Scroll To Top