Now Reading
το ήξερες οτι η άσκηση…

το ήξερες οτι η άσκηση…

Έπειτα από μελέτες παρατηρήθηκε οτι η άσκηση τρείς φορές την εβδομάδα, σε άτομα με κατάθλιψη, είχε παρόμοια συμπτώματα βελτίωσης με εκείνα των αντικαταθλιπτικών φαρμάκων.

Έστω 5 λεπτά αερόβιας άσκησης μπορεί να προκαλέσει μεγάλες αλλαγές στο άγχος και τις αγχώδεις διαταρραχές.

Μέσα από την άσκηση ευνοείται η παραγωγή ουσιών που δρουν σαν φυσικά παυσίπονα και δημιουργούν το αίσθημα της ευεξίας και αισιοδοξίας.

Η συχνή άσκηση μπορεί να αποτρέψει από ένα απλό κρυολόγημα μέχρι το έμφραγμα και το αλτσχάιμερ.

Η τακτική άσκηση σε μέτρια ένταση μπορεί να επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης (μέχρι και 10 χρόνια!) και να βελτιώσει την ύπουλη εμφάνιση ασθενειών που συνδέονται με την ηλικία.

Οι αλλαγές στο σώμα μας από την άσκηση, μάς γεμίζει με αυτοπεποίθηση και περηφάνεια, και έτσι μπορούμε να επιτύχουμε με περισσότερη όρεξη και αισιοδοξία τους στόχους μας.

Ο λόγος που αποφεύγουμε την συχνή ή συνεχόμενη υπερβολική κόπωση είναι διότι το σώμα δεν προλαβαίνει να αναρρώσει με αποτέλεσμα να τραυματίζεται ανεπανόρθωτα.

Εαν αρρωσταίνετε συχνά μπορεί να οφείλεται στο οτι δεν αναρρώνετε επαρκώς.

See Also

Το τζόκινγκ, το περπάτημα, ακόμη και ένας 20λεπτος περίπατος μπορεί να μειώσει το στρες και να ηρεμήσει τον νου από τις πολλές σκέψεις.

Εαν δεν πάσχετε από κάποια ασθένεια, χρειάζεται να κάνετε σωματική άσκηση σχεδόν κάθε μέρα. Η άσκηση δε χρειάζεται να είναι τα βάρη και ο διάδρομος του γυμναστηρίου, αλλά ένας απλός περίπατος 20 λεπτών.

Συμπερασματικά τα οφέλη της άσκησης είναι:

  • καλή λειτουργία του εγκεφάλου
  • συγκέντρωση
  • αποφυγή της κόπωσης
  • ενίσχυση του ανοσοποιητικού
  • προστασία από λοιμώξεις
  • επιβράδυνση του γήρατος
  • αντιμετώπιση των νοσημάτων που σχετίζονται με τα γηρατειά
  • αντιμετώπιση του πόνου
  • αντιμετώπιση της αυπνίας
  • αύξηση της αυτοεκτίμησης
  • αντιμετώπιση της κατάθλιψης
  • θετική διάθεση
  • ευεξία
  • μεγαλύτερη αντίσταση στον πόνο και στους στρεσογόννους παράγοντες με παρόμοια δράση με αυτή των φαρμάκων
  • καλή λειτουργία της καρδιάς
  • μείωση της πίεσης του αίματος
  • βελτίωση της χοληστερίνης
  • βελτίωση της γλυκόζης στο αίμα
  • μείωση της πιθανότητας εμφράγματος
  • μείωση της πιθανότητας εγκεφαλικού
  • μείωση της πιθανότητας διαβήτη
  • μείωση της πιθανότητας καρκίνου του στήθους και του εντέρου
  • μείωση της πιθανότητας οστεοπώρωσης
  • μείωση της πιθανότητας καταγμάτων
  • μείωση της πιθανότητας κατάθλιψης
  • μείωση της πιθανότητας άνοιας
  • επιβράδυνση του γήρατος
  • αύξηση της διάρκειας της ζωής
  • αύξηση της ενέργειας του οργανισμού
What's Your Reaction?
Excited
1
Happy
1
In Love
1
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2019 Yoginimama Powered by e-iT

Scroll To Top