Now Reading
hangover

hangover

Έστω οτι η κυρία προηγούμενου άρθρου μας σχετικά με το αλκοόλ, είχε βγεί εχθές το βράδυ, και είχε καταναλώσει αρκετό αλκοόλ που δεν έχει προλάβει το συκώτι και ο οργανισμός της να επεξεργαστεί.
Το πρωί ξυπνά ζαλισμένη, κουρασμένη, αφυδατωμένη, με πονοκέφαλο, δίψα, στεγνό στόμα και μια περίεργη αίσθηση στο στομάχι. Έχει το γνωστό σε όλους μας hangover, ή πιο επίσημα, veisalgia (μη ρωτήσετε για μετάφραση..)
Σύμφωνα με το παρακάτω βίντεο, μιας και η κατανάλωση αλκοόλ προκαλεί αφυδάτωση, όλα τα όργανα του σώματός της ψάχνουν απεγνωσμένα για νερό, με αποτέλεσμα να «κλέβουν» νερό από τον εγκέφαλο, και να προκαλούν πονοκέφαλο!

Για να αισθανθεί κανείς καλύτερα από το hangover, θα πρέπει να γνωρίζει πρώτα κάποια πράγματα για την πρόληψή του όπως:

> ένα χορταστικό γεύμα πριν το ποτό βοηθά στην αντιμετώπιση της μέθης,

> το ίδιο συμβαίνει και με το νερό ενδιάμεσα των ποτών,

> το νερό είναι απαραίτητο σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, είτε καταναλωθεί αλκοόλ είτε όχι,

> μετά την κατανάλωση αλκοόλ πίνουμε δύο ποτήρια νερό πρίν και μετά τον ύπνο για να αντιμετωπίσουμε την αφυδάτωση και τον πρωινό πονοκέφαλο,

> η κατανάλωση ενός αλκοολούχου ποτού την ώρα μπορεί να αντιμετωπιστεί επιτυχώς από το συκώτι,

> τα ποτά προέρχονται από κλειστό μπουκάλι, και με μικρότερο ποσοστό αλκοόλ.

See Also

Δυστυχώς για τους φίλους του ποτού, θεραπεία για το hangover δεν υπάρχει! Οι συνέπειες είναι αναστρέψιμες μετά από κάποιες ώρες που το συκώτι θα έχει επεξεργαστεί το αλκοόλ, αλλά η όποια υπερκατανάλωση ακόμη και μετά την επεξεργασία μπορεί να συνεπάγεται και άλλες δυσάρεστες συνέπειες.
Ο χρόνος σίγουρα είναι ο καλύτερος γιατρός, καθώς και η πρόληψη και η αποφυγή της κατανάλωσης βλαβερών ουσιών.

Αλλά για να μην απογοητευτεί η κυρία μας που έχει hangover, μπορεί να βοηθηθεί αν:

1. καταναλώσει φρούτα και λαχανικά μόλις ξυπνήσει, ιδανικά μήλο ή μπανάνα. Προτιμάμε τροφές με βιταμίνες
2. κάνει ένα χλιαρό ντους και πιεί ένα τσάι, αν και το ντους και η καφεΐνη δε θα αλλάξουν πολύ την κατάσταση. Περισσότερο θα την κάνουν να νομίζει οτι είναι νηφάλια. Από το τίποτα, έστω και placebo
3. περπατήσει και κινηθεί
4. δεν καταναλώσει λίπη και junk food. Κάποιοι «ειδικοί» στο αλκοόλ προτείνουν την ντομάτα! Δε γνωρίζουμε επιστημονικά τα οφέλη της, αλλά τα μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας, χωρίς βούτυρο, ή ένα ντάκο με φρέσκια ντομάτα και ελαφρύ τυρί, ή ακόμη καλύτερα μια σούπα που θα προσθέσει υγρά και θα είναι εύπεπτη, μπορεί να κάνουν διαφορά
5. να πιεί ένα bloody mary, ΧΩΡΙΣ το αλκοόλ! Κάποιοι το συνιστούν και οφείλουμε να το αναφέρουμε, λογικά λόγω του χυμού ντομάτας.

Συνολικά,
η κατανάλωση αλκοόλ χρειάζεται να γίνεται σε λογικά πλαίσια,
προσέχοντας να είναι εμφυαλωμένη συσκευασία του ποτού που παραγγέλνουμε,
μία δόση αλκοόλ την ώρα είναι διαχειρίσιμη,
με πολλά ενδιάμεσα ποτήρια νερό,
2 ποτήρια νερό πρίν τον ύπνο και 2 μετά το ξύπνημα,
και ένα χλιαρό ντους.
Ξέπλυμα του στόματος,
περίπατος σε άλσος ή κάποιο ήρεμο περιβάλλον στη φύση
στον καθαρό δροσερό αέρα,
και ένα ελαφρύ υγιεινό γεύμα με βιταμίνες, υδατάνθρακες, φρούτα, ντομάτα και φυτικές ίνες.

What's Your Reaction?
Excited
1
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2019 Yoginimama Powered by e-iT

Scroll To Top